Na początek

Jestem Magda. W sieci znana jako Liken lub Megliken. Rękodziełem w różnej postaci zajmuję się od dzieciństwa, kiedy to Babcia uczyła mnie szydełkować. Potem przyszedł czas na haft matematyczny, które wciągnął mnie na kilka długich lat. Obecnie odkrywam haft krzyżykowy i scrapbooking. I to właśnie w tej ostatniej technice zostały wykonane ostatnie moje prace, które dzisiaj pokazuję...


Materiały: kwiatuszki z bibuły własnej produkcji, ćwieki od Endiego i  cudne papiery z Galerii Papieru (Przedwiośnie)






Kartka i zakładka dla koleżanki z Japonii, materiały: papiery, pieczątki i dziurkacz od Endiego



Pachnąca kartka zrobiona według tego kursu, materiały: papiery z Galerii Papieru (Tajemniczy Ogród), kwiatuszki i ćwieki od Endiego

Komentarze

  1. Madzik śliczne kartki !! do zobaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kartki, zwłaszcza dwie ostatnie bardzo mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne;)))i wykonanie mistrzowskie;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. pudełko/karteczka na świeczuszki feeeenomenalne!!! BOSKIE! chyba już wiem jak będzie wyglądałam kartka urodzinowa dla kumpelki ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty