Pamiątka Pierwszej Komunii Świętej






Album powstał jako prezent i pamiątka z okazji przyjęcia I Komunii Świętej dla mojej kuzynki - Małej Magdy. To pierwsza taka duża scrapbookingowa praca, którą tworzyłam, ale wydaje mi się, że wyszła całkiem nieźle. Przynajmniej Madzi się podobała :) Więcej szczegółów można obejrzeć tutaj.
Papiery pochodzą z różnych źródeł, ale najwięcej jest zdecydowanie z kolekcji Usłane Różami z Galerii Papieru. Stemple oraz muszelkowy papier zakupiłam w Lemonade, natomiast napisy i drobne elementy mam ze Scrapińca. Do kompletu powstały jeszcze 2 kartki (jedna ode mnie, druga od Mamy), ale to już w następnym poście.

Komentarze

  1. Moja droga, rewelacja! Piękny ten album :) coś czuję, że w przyszłym sezonie komunijnym "ciotka B." będzie robić u Ciebie zakupy ;) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. a gdzie te kartki obiecane ja się zapytuje??
    a album fantastyczny, taki dopracowany i delikatyny, kawał dobrej roboty jednym słowem (no dwoma ;) ) ujmując

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny album! Ślicznie dobrałaś papiery, zwłaszcza układ dwóch ostatnich kartek mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty