Porządki

Podczas porządków związanych z narodzinami Zuzi (które robiłam już po niespodziewanie wczesnym urodzeniu), ze zgrozą zauważyłam, ze mam jakieś niebotyczne ilości papierów, których w ogóle nie zużywam. 
W ramach więc "czyszczenia" zrobiłam 2 koszule męskie z Świerszcza oraz kopertówkę z papieru w lilie. Tym razem nie wklejałam kwiatków, bo doszłam do wniosku, ze ten papier sam z sobie jest tak ładny, ze szkoda go zasłaniać :)
A następnym razem pokażę Wam jakie perełki na Wielkanoc wygrzebałam w moich przepastnych szufladach.

Komentarze

  1. świetne kartki.
    Masz rację - szkoda zasłaniać kwiatkami taki ładny papier.

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszule superanckie, a kopertówka ze smakiem :) - podziwiam Cię, że znajdujesz czas na hobby jeszcze. Oby dzidzia dalej taka grzeczna i zdrowa była :)
    Buziaki dla Was obu :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty