Świąteczny albumik Zuzi

Spędziłam wczoraj wspaniałe przedpołudnie w siedzibie Scrapińca w Wadowicach, gdzie odbywały się warsztaty prowadzone przez Agnieszkę-scrappasion. I sama w to nie wierzyłam, ale w 3 godziny zrobiłyśmy świąteczny albumik! Mój był robiony z myślą o pierwszych Świętach naszej Córeczki Zuzi, które niedługo przed nią. Stąd więc i taka kolorystyka i urocza grafika Janet.








Album został zamknięty w pasującym pudełeczku i czeka na zdjęcia ze Świąt.

Widzę jeszcze kilka niedociągnięć w kompozycji, ale i tak jestem z albumu bardzo dumna. Był robiony pod presją, bo w każdej chwili mógł zadzwonić Mąż, ze Zuzia marudzi i musimy wracać. Na szczęście Córeczka była zadowolona z wycieczki, a Mąż wspaniale się nią zajął :) 

I jeszcze jedno: Agnieszko, dziękuję, że dzięki Tobie udało mi zrobić takie małe cudeńko, które cieszy oczy i że miałam takie świetne sobotnie przedpołudnie!

Komentarze

  1. Piękny komplet !
    To ja ogromnie dziękuję, to przyjemność podglądac jak powstają takie dzieła. Precyzyjnei przemyślane, starannie wykonane... z miłością.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny album w pudełku :-) a warsztatów zazdroszczę bardzo - z pewnością było fantastycznie :-) pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę Ci, Madziu, że potrafisz pracować szybko i pod presją, ja niestety tak nie umiem. A albumik na żywo wygląda jeszcze piękniej! I fantastycznie wygląda w pudełeczku, prawdziwe cacko :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty