Podróż sentymentalna

Z okazji 50-tych urodzin mojej cioci powstał album ze zdjęciami od narodzin aż do teraz. Myślę ,że był wspaniałym prezentem - ja bym sama chciała taki dostać :D










Album powstał na papierach "Dom róż", które już dawno mi się podobały i świetnie wpasowały się do takich klimatów, oraz czarnej bazy, która podkreśliła piękno papierów. Aby album się tak szybko nie zniszczył, z żalem zrezygnowałam z kwiatów na okładce i ozdobiłam ją tak płasko, jak tylko mogłam. Ale myślę, ze i tak wyszło ładnie, romantycznie i sentymentalnie :)


Do albumu powstała także pamiątkowa kartka:



Komentarze

  1. Dopiero dziś znalazłam czas, żeby skomentować ten album. Muszę przyznać, że bardzo mi się spodobał i choć pozornie wydawał się niewielki, to pomieścił naprawdę masę zdjęć :) Miałam okazję obmacać go na żywo i jest to faktycznie piękny i bardzo sentymentalny prezent. Koniecznie napisz, jak przyjęła go ciocia :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty