Box z tiarą przydziału, czyli Harry Potter w scrapbookingu

Rzadko uczestniczę w warsztatach, ale jednak raz do roku robię sobie takie przedpołudnie dla siebie i jadę na warsztaty z Dorotą Kopeć. Tym razem w Krakowie robiliśmy box z tiarą przydziału z książek o Harrym Potterze. I chociaż na początku nie byłam specjalnie przekonana, że to moje klimaty i że zrobię takie cudo, jakie robi Dorota, to jednak się udało, a ja jestem bardzo zadowolona z efektu końcowego :)











Ilość szczegółów i smaczków, które Dorota dodaje do swoich prac jest bardzo duża, sama na pewno nie umiałabym tak dopieścić kartki czy albumu. Tym bardziej cieszę się, że udało mi się być na warsztatach, nauczyć się nowych rzeczy i stworzyć boxa, który będzie świetnym prezentem do miłośniczki Harrego Pottera :)

Komentarze

Popularne posty