Kwiatowy list

Bardzo lubię dostawać listy i pocztówki i chyba m.in. dlatego tak bardzo podobają mi się kopertówki. Dlatego, gdy dostałam zamówienie na 4 kartki ślubne, postanowiłam wykorzystać właśnie tą formę. Dzisiaj pokażę 2 z nich, bo następne jeszcze wymagają dopieszczenia :)






Papiery pochodzą z UHK Gallery oraz Galerii Papieru, bileciki od Rae, a różyczki, motylki i Glimmer Mist, którego ostatnio używam dosłownie wszędzie są od Endiego. Wykorzystałam też wycinane elementy od Moniki oraz znane Wam już śliczne kwiatuszki od Beaty.

Powoli zaczynam myśleć nad kartkami świątecznymi - nie umiem robić kartek ekspresowo i trochę czasu mi zajmują, a chciałam zrobić w tym roku co najmniej 30 :)

Komentarze

  1. Stryjenko Stryjenko, te kopertówki są przeznakomite, takie... bogate.
    I od tego oglądania już jakiś czas temu zachciało mi się też robić :D
    Pozdrowienia z Cz.!

    OdpowiedzUsuń
  2. cuda, cuda, cuda! delikatne, eleganckie po prostu sliczne! ja zrobiłam na razie tylko jedną kopertówkę i to marnej jakości...
    och chyba zostanę tu na dłużej!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty