Świątecznie jesienią

Serwetę zaczęłam wyszywać tuż po zeszłorocznych Świętach, ale skończyłam dopiero w tym tygodniu. I już wyszywam następną, z innym wzorem, ale też bożonarodzeniową :) Ostatnio wolę kanwę i mulinę od papieru. Co nie znaczy, że całkiem porzuciłam scrapbooking ...

Serweta ta pochodzi z Coricamo,  gdzie rok temu kupiłam właśnie zestaw do zrobienia tego świątecznego akcentu. Zauroczyły mnie nie tyle świeczki, co ten czerwony wzór w rogach - taki trochę podhalański :) Jest to nie pierwszy zestaw do haftowania serwety, który tam kupiłam i smiało mogę je polecić nawet początkującym osobom.



Miłego weekendu, ciągle jesiennego :)

Komentarze

  1. Wonderful holiday cards, thanks for sharing!
    Thanks for visiting the pixie blog and for the shout out for Pixie, we have lots of specials at the blog in October, do look out for it!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podoba, aż mam ochotę pohafcić ... ale to chyba nieprędko :(

    OdpowiedzUsuń
  3. wow!!! pięknie...chętnie zgłosiłabym się na nauki:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty