Proszę o pomoc w przygotowaniu niespodzianki

Drogie Koleżanki (i Koledzy?). Chciałam się do Was dzisiaj zwrócić z prośbą. Moja Mama 8 grudnia kończy 50 lat. Z tej okazji, jeśli tylko zgodziłybyście się mi pomóc zrobić Mamie niespodziankę, proszę Was o zrobienie dla niej kartek w dowolnej technice i wpisanie życzeń od siebie. Mama na pewno by się ucieszyła i myślę, że również wzruszyła, dostając taki prezent...

Kartki można by było wysyłać do mnie, a ja wszystkie razem, w pudełeczku, wręczyłabym jej w dniu imprezy, tj. 10 grudnia. Nie chciałabym bez Mamy zgody podawać jej adresu, więc może wysłałybyście do mnie. Adres prześlę, jeżeli będziecie chętne mi pomóc taką kartkę niespodziankową przygotować.

Postaram się też każdej osobie, która taką kartkę urodzinową prześle i poda adres zwrotny, przygotować mały upominek.

Z góry dziękuję, bo wiem, że na Was zawsze można liczyć!

Komentarze

  1. Chętnie się włączę do akcji. Masz fajny pomysł.
    Mam nadzieję, że spotkamy się na kiermaszu to oddam Ci Twój pojemniczek po szarlotce i przy okazji podam karteczkę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne robisz karteczki. I ja chętnie się przyłączę i zrobię karteczkę. Proszę o adres na e-mail: ksibik@wp.pl mam jeszcze pytanie odnośnie życzeń w środku, czy podpisać się ?
    Popzdrawiam i zapraszam do siebie na candy urodzinowe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale szybki odzew. dziękuję!

    Gosiu, ja też mam nadzieję, ze się spotkamy na Kiermaszu. Napisałam Ci smsa :)

    Kasiu, tak, podpisac się :) No chyba, ze nie chcesz... Adresik poleciał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Madziu możesz na mnie liczyć, karteczkę zrobię i nie myśl, że to dla tego upominku. Świetny pomysł masz, a jeszcze jak by się udało uzbierać 50 to było by już w ogóle super. :)
    Pozdrawiam serdelkowo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Magda i ja bardzo chętnie się przyłączę :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba ten pomysł z prezentem dla mamy :) Chętnie wezmę udział w tym przedsięwzięciu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartka gotowa - jutro wyrusza w podróż do Ciebie - mam nadzieję, że spodoba się Twojej Mamie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty