W skrzących płatkach śniegu...

Kartki świąteczne w wersji bardziej polskiej (niż wcześniejsze mikołaje). Zachwyciły mnie te motywy śnieżynek i mrozu oraz napisy na tagach ... Nie to, zebym tak lubiała zimę, dla mnie taka słoneczna pogoda jak jest teraz mogłaby być przez większa część roku :D




Materiały:
- papiery i tagi z kolekcji Kolory zimy od Rae
- dziurkacz gałązkowy ze Scrap.com.pl
- skrzący się na kartkach Glimmer Mist także ze Scrap.com.pl
- naklejki - kamyczki od Kasi z Chomika
- srebrna śnieżynka z Craftmanii

Kartki zgłaszam na wyzwanie Oh oh oh w UHK Gallery
Miłej i słonecznej niedzieli!

Komentarze

  1. a ja widziałam jak powstają i zapewniam że na żywo są jeszcze bardziej urokliwe i zimowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace, skrzące płatki śniegu są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kartki cudne!
    super, że chętnie mnie odwiedzisz. umówimy się mailowo ;o)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękna kolorystyka. bardzo mi odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudne te kartki w niebieskościach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż słychać chrzęst śniegu pod butami :-)
    Bardzo dziękujemy za udział w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty