4 kopertówki

Cieszę sie bardzo, że tak podoba się Wam mój album komunijny. Mam nadzieję, ze równie spodoba się obdarowanemu.

Dzisiaj cztery kopertówki:
Pierwsza to podziękowanie dla Katechetki:
Następne dwie powstały z jednej z moich ulubionych kolekcji, czyli Usłane różami. W obydwu wykorzystałam grafiki od Beatki, które przysłała mi już jakiś czas temu. Tu akurat bardzo mi spasowały. W pierwszej kopertówce widać też kwiatki, które wycięłam z Cukierka i motylki, którego mam od Natalki.




Ostatnia kopertówka jest bardziej elegancka, a to za sprawą papieru z Białej Róży. Zwróćcie tez uwagę na te cudne różyczki, które zakupiłam u Beatki. Dziękuję Ci! Podziwiam, ze tak Ci się chce zwijać te drobinki i że tak cudnie Ci wychodzą!

Na dzisiaj to tyle. Przez weekend za dużo nie zrobiłam z drugim albumem, bo korzystałam z pogody i zwiedzaliśmy z Zuzią Kraków i odwiedziliśmy Rodzinkę, ale może teraz, jak już Córcia śpi, to go wreszcie skończę i będę Wam mogła pokazać jutro lub we wtorek.

Komentarze

  1. Boskie - co jedna to piękniejsza. Trudno by mi było wybrać tę naj, Przygarnęłabym co do sztuki :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty