Komunijny tydzień - album nr 1

Nie udało mi się wczoraj opublikować posta z tym albumem, bo postanowiłam się wyspać! A tak - bo moja Córka śpi 20.00-24.00, a potem, to już się budzi co dwie godziny na karmienie, a po drodze jeszcze ze 3 razy trzeba jej wypadnięty smoczek do buzi podawać. No i wczoraj poszłam spać o 20.00 właśnie :D

Ale dzisiaj obiecany album, który jest bardzo podobny, do tego sprzed roku. Bardzo podoba mi się połączenie tych UHK-owych papierów ze złotymi elementami i scrapińcowymi tekturkami. Uwaga, będzie dużo zdjęć...













Drugi album jeszcze się tworzy i pewnie nie skończę go do jutra, więc jutro zapraszam na zaległe kopertówki ślubne. No i życzę udanego, kreatywnego weekendu!

Komentarze

  1. Ten album wydaje mi się jeszcze bardziej spójny i dopracowany, niż tamten, sprzed roku. I faktycznie, połączenie niebiesko-morskiego z białym i złotym wygląda ładnie i elegancko. Zawsze byłam pełna podziwu dla Ciebie, że potrafisz tak dłubać albumy, w dodatku z haftami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny. Czysta perfekcja w wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny album, znakomicie oddający ideę uroczystości na którą powinien być wręczony - skromny i bez zbędnego przepychu.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty