Post roboczy

A dlaczego roboczy? Bo nic gotowego pokazać Wam nie mogę. W zeszłym tygodniu robiłam niespodziankę dla Pati, a ramach zabawy "Podaj dalej", ale jeszcze nie dotarła, więc na razie zdjęcia siedzą w aparacie. A teraz wyszywam i wyszywam.... kartki wielkanocne! Dawno nie bawiłam się haftem matematycznym, a mam bardzo ładne wzory właśnie na Wielkanoc, więc w tym roku chyba będzie przewaga kartek haftowanych nad scrapbookingowymi. A że lubię takie rzeczy robić "hurtem", to na razie tylko wyszywam, a przyklejać na bazę i wykańczać będą potem. Zatem póki co, mam tyle:
Trudno ostatnio zrobić zdjęcie bez Zuzi, bo jak tylko wyciągam aparat i rozkładam swoje prace, to od razu przybiega i patrzy ciekawymi oczami i chce wszystko oglądnąc i dotknąć.
A tu jeszcze przybliżenie na tulipany, które może nie są tak bardzo świąteczne, ale spodobały mi się :)
Życzę Wam dużo słońca i energii! Sobie też :)

Komentarze

Popularne posty