Album z warsztatów Doroty

W miniona sobotę miałam to szczęście uczestniczyć we wspaniałych warsztatach prowadzonych przez Dorotkę. Nie tylko zrobiłam prześliczny album, ale takze wiele sie dowiedziałam, pochlapałam sobie farbą akrylową i spędziłam kilka godzin w doborowym gronie. A Dorota jest bardzo serdeczną, ciepłą osobą i z pewnością było to jedno z najbardziej sumpatycznych spotkań scrapowych.

Ale nie przedłużam już, podziwiajcie cudeńko, które dzięki Dorocie zrobiłam:








Jest tu prawie wszystko, co w pracach Doroty tak mi się podoba: targania, koronki, chlapanie, tuszowanie, kwiatuszki, ćwieki, sznureczek, no i przede wszystkim świetna kompozycja. Brakuje tylko przeszyć, ale ciężko zrobić maszynowe przeszycia na warsztatach.

Jestem bardzo zadowolona z warsztatów i dumna z albumu :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty