Sal z imbryczkiem w tle cz. 1

Zapisałam się na SAL z pięknym imbryczkiem, który na zdjęciu wydawał mi się czerwono-różowy:
Dopiero jak zamówiłam kanwę i nici, to okazało się, że kolory sa bardziej różowo-fioletowe. Ale i tak myślę, że będzie piękny. Obrazek wyszywamy w swoim tempie, co bardzo mi odpowiada, ale myślę, w okolicach ostatniego dnia miesiąca będę pokazywała postępy w pracy. Zatem na dzień dzisiejszy postępy wyglądają tak:
Nie ma nic wyszyte, natomiast mam zakupione materiały. Wyszywam na kanwie rustico firmy Zweigart mulinami z DMC.

Życzcie mi szczęścia i wytrwałości w wyszywaniu :)




Komentarze

  1. Skoro prosisz to życzę szczęścia i wytrwałości w xxx.
    Będę zaglądać i dopingować - sama też o doping proszę.
    Pozdrawiam serdecznie P:))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty