Na kolorowo i monochromatycznie

Zrobiłam ostatnio dwie kartki całkiem się od siebie różniące. Pierwsza była dla 7-letniej dziewczynki. Długo nad nią myślałam, znalazłam kurs, który możecie podejrzeć tutaj, dobrałam dziewczęce radosne kolory i wyszła tak:
Materiały: przeurocze papiery od Lemonade


Druga kartka powstała na szybko, na potrzeby wymiany w Postcrossingu, o którym z pewnością jeszcze napiszę. Głównym elementem miała być rybka, reszta zrobiła się sama :)
Materiały: Ulubione papiery z Galerii Papieru, płótno z odzysku
I zgadnijcie, która bardziej mi się podoba? Oczywiście ta, której poświęciłam nieporównywalnie mniej czasu :)

Komentarze

  1. Obie są świetne, chociaż takie różne. Ja jeszcze nigdy nie robiłam tri shuttera, więc podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne i bardzo pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a tą kolorową to skończyłaś w środę? jeśli tak to podziwiam pracusiu :) a tak pozatym to obie mi się bardzo podobają

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty