Mój pomysł na Przytulne Święta

Niemoc mnie dopadła jakaś i leń totalny ogarnął. I co najgorsze, przed Świętami, kiedy jest tyyyyyyyyyle do zrobienia.... No i oczywiście teraz nie mogę się wyrobić. Ale obiecuję nadrobić zaległości i pokazać nie tylko wcześniejsze prace, ale i przepiękne kartki, które dostała od Was moja Mama. Bardzo się jej podobały! Dziękuję Dziewczyny!

A dzisiaj 3 kartki wykonane z kolekcji Karoli Witczak. Ostatnia kartka została zrobiona pod okiem Autorki podczas warsztatów. Przymknijcie oko na niedociągnięcia, bo to kartka "ćwiczebna". A do pierwszej kartki użyłam także białą perełkę ze Scrap.com.pl.





Komentarze

  1. Pierwszą i ostatnią widziałam - na żywo naprawdę robią wrażenie. Ale ta środkowa? Gdzieś Ty ją schowała, że jej nie zauważyłam? :) Piękna i bardzo fajny kształt. Szkoda, że nie ma zdjęcia środka, bo po sznureczku widać, że i tam coś jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne kartki, zwłaszcza bombka jest super, podziwiam talent...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty