Ostatnia chwila...

Przeciętny człowiek popuka się w czoło, ale osoby, które robią kartki i ozdoby Bożonarodzeniowe w większej ilości doskonale wiedzą, że to już ostatni dzwonek, aby rozpocząć przygotowania do tegorocznych Świąt. W tym tygodniu otrzymałam fantastyczne papiery z Galerii Papieru "Herbatka dla dwojga", które doskonale nadają się także do kartek bożonarodzeniowych. Od razu je pocięłam, dodałam Mikołaje, elementy z zeszłorocznej Świątecznej Gospody i tym sposobem mam już 5 kartek :) A tworzę następne, bo nie mogę się oderwać od "Herbatki..."



 A Wy już zaczęłyście tworzyć kartki Bożonarodzeniowe?

Komentarze

  1. ja zaczne w środę :)
    bardzo mi się podobają te z przestrzenną bańką ...można ją złozyć na czas kopertowania?

    OdpowiedzUsuń
  2. ja na razie nie mam kiedy się za nie zabrać, póki co obserwuję ale mam nadzieję, że niebawem znajdę wolną chwilę na jakieś czary mary :) zauroczyły mnie Twoje Tagi!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty