Wielki plan krzyżykowy

Mimo, że przed Świętami robiłam dwie duże prace - bieżnik wyszywany haftem krzyżykowym i album z okazji 30 rocznicy ślubu moich Rodziców, to zdjęć Wam na razie nie pokażę, bo... ich nie mam. W bożonarodzeniowym świętowaniu tak się zatraciłam, że zapomniałam zrobić zdjęć... Ale nic straconego. Przy najbliższej wizycie w rodzinnym mieście zdjęcia będą :)
A plany na ten rok niejako pojawiły się same. W ostatniej chwili załapałam się na zabawę RR (Round Robins) u La Petite Princesse. Będę wspólnie z 8 dziewczynami wyszywać raz na 2 miesiące 1/9 każdego z tych obrazków:

Na razie zamówiłam kanwy i mulinę i czekam. Postępy będę dokumentowałą na bieżąco. Juz sie nie mogę doczekać!
Oprócz tego na pewno będą kartki scrapbookingowe i wyszywane haftem matematycznym, albumy, notesy i przepiśniki, obrazki i obrusy krzyżykowe, a może nawet pokuszę się o zrobienie takiej pięknej bombki, jakie robi Natalka...
Dobrego roku Wam życzę!

Komentarze

  1. witaj w gronie :) ja już zaczęłam i muszę przyznać, że haftuje się przyjemnie mimo dość dużej liczby kolorów ):

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia w realizacji planu krzyżykowego.
    Dzięki za komentarz u mnie. I oczywiście zapraszam serdecznie do mnie, kiedy tylko Ci pasuje ;o)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne plany - życzę powodzenia i będę zaglądać, żeby zobaczyć postępy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę powodzenia i trzymam kciuki za wytrwałość :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty