Warsztaty z Enczą

Wczoraj miałam przyjemność uczestniczyć w warsztatach, które w Scrapstudio poprowadziła Encza. Zrobiłam 3 kartki, pierwsza jest trochę niedokończona, gdyż z powodu opóżnienia pociągu wpadałam na warsztaty sporo po czasie i musiałam nadgonić...

Na pewno dodam tu jeszcze jakiś napis z życzeniami...
Ta kartka z kolei, mimo że z okropnie koślawymi przeszyciami podoba mi się najbardziej...


I na koniec grungowa kartka, w której poszalałam z targaniem, wycinaniem i szyciem :)

Na tym zdjęciu możecie zobaczyć jej grubość i warstwowość :)

Pozdrawiam serdecznie!

Komentarze

  1. Ta ostatnia jest niesamowita. Widać, że dorwałaś się do maszyny i testowałaś ściegi ;) Druga też świetna (fantastyczny kształt, też chcę taki :D), a co do pierwszej to zastanawiam się - JAKI będzie napis?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty