Jedna kartka na tydzień #19

Jestem 3 tygodnie do tyłu, ale... części kartek nie mogłam jeszcze pokazać, ponieważ nie zostały wręczone, a powtarzających się wzorów kartek na komunię nie będę Wam przecież wklejać :)

Dzisiaj będzie taka trochę oszukiwana kartka:


Dlaczego oszukiwana? Bo kartka ta jest częścią dużego albumu wspomnieniowego:













Najpierw do albumu zostały wybrane zdjęcia i trzeba przyznać, ze jest to jeden z trudniejszych i bardziej czasochłonnych etapów. Potem niektóre zdjęcia (szczególnie stare, czarno-białe) trzeba było naprawić i podrasować, a następnie wywołać. Ja używałam do tego głównie darmowgo GIMPa. Następnie to już sama przyjemność: cięcie papierów, dopasowywanie, klejenie i dodawanie tekturek. 

Efekt końcowy bardzo mi się podoba, bo jest ładnie i elegancko, a jednocześnie to rodzinne zdjęcia są najważniejsze i nie są przytłoczone przez ozdoby. Uwielbiam tworzyć i dostawać takie prezenty "od serca".




Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty