Jedna kartka na tydzień #21 - kartki gratulacyjne z okazji narodzin dziewczynki

Po intensywny poprzednim tygodniu, gdzie zrobiłam album oraz kilka kartek, musiałam robótkowo odpuścić, tym bardziej, że w czwartek dopadła nas (czyli na razie Dorotkę) ospa... Udało mi się jednak podziałać i zgodnie z moim planem wykonałam co najmniej jedną (a właściwie to dwie identyczne) kartki gratulacyjne z okazji narodzin dziewczynki. Bardzo podobne robiłam już kilka lat temu (można je obejrzeć tutaj klik), ale te malutkie ubranka są tak słodkie, że co jakiś czas powtarzam ten wzór.





W przyszłym tygodniu chciałabym wykonać coś z okazji ślubu, bo naprawdę najwyższy czas!

Komentarze

  1. Super, jakie kolorowe, wesołe i takie dziewczęce! ;-) Jak tam dziewczynki, już wyzdrowiały?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty